FANDOM

Young Man Cash Man on spin-off-sarja suomalaisesta saippuasarjasta Salatut elämät. Sarjan ensimmäinen jakso esitettiin 25. kesäkuuta 2013 MTV3:n Katsomo-palvelussa. Jaksoja esitettiin tiistaisin ja torstaisin viimeiseen 29. elokuuta 2013 esitettyyn jaksoon asti. Jaksot julkaistiin Katsomossa uudelleen Salattujen elämien joulutauon aikana 13. joulukuuta 2013 – 9. tammikuuta 2014.

JuoniEdit

Onni "Tale" Taalasmaa tekee ystävänsä Roni Jalavan kanssa rap-musiikkivideon, jonka perusteella hänet valitaan hotellin vloggaajaksi. Ronin tehtävänä on kuvata Talen vlogia. Hotellilla Tale törmää Jessicaan, joka on valinnut juuri Talen kaikista vloggaajahakijoista. Tale ihastuu Jessicaan. Myöhemmin myös Talen ja Ronin ystävä Janne Haukkala sapuu hotelille tarkoituksenaan saada Tale ja Jessica yhteen. Janne aikoo auttaa Talea harrastamaan seksiä Jessican kanssa, tosin Jannen ehtona oli, että jos Tale ei harrasta seksiä Jessican kanssa, saa Janne pitää mopoauton.

Tale luulee Jessican kutsuneen hänet hotellihuoneeseensa, mutta Talen odottaessa pelkissä alusvaatteissa huoneeseen saapukin hotellinjohtaja Irmeli Malmiviiva. Tale yrittää selitellä miksi on Irmelin huoneessa pelkissä alusvaatteissa, mutta Irmeli keskeyttää hänet ja pari päätyy harrastamaan seksiä. Irmelin tietämättä Tale on nauhoittanut kameralleen kaiken tapahtuneen. Tale näyttää videon Jannelle ja Ronille, jotka eivät ole usko silmiään. Talen mennessä suihkuun Janne päättää kostaa ja lataa Talen ja Irmelin seksivideon nettiin. Toisaalla vankilassa oleva Irmelin aviomies, Raimo, näkee videon ja uhoaa kostoa.

Talen saadessa tietää Jannen teosta, tämä poistaa videon netistä välittömästi. Talen onneksi Irmeli eikä Jessica ollut ehtinyt näkemään videota. Jessican ja Talen päädyttyä samaan sänkyyn, Iida Mustonen ja Elias Vikstedt katsovat Facebookista Jessican tietoja ja huomaavat, että Irmeli on tämän äiti. Kaksikko tietää Talen seksiseikkailuista ja kauhukseen toteavat Talen harrastaneen seksiä sekä äidin, että tyttären kanssa.

Tale ja Irmeli sopivat, ettei Jessica ikinä saisi tietää mitä heidän välillään on ollut, mutta päätyvät kuitenkin harrastamaan seksiä uudestaan. Samaan aikaan lehdessä on ilmoitus, että Raimo on karannut vankilasta. Raimon käydessä poikien tyhjässä hotellihuoneessa, päälle jäänyt Ronin videokamera kuvaa kaiken. Iida, Elias ja Lari Väänänen näkevät kaiken ja tajuavat kuka mies on.

Hotellilla Raimo alkaa jahdata poikia kirveen kanssa. Iida, Elias ja Lari saapuvat hotellille katsomaan mikä tilanne siellä on. He tapaavat Jessican ja yrittävät selittää tilannetta tälle, mutta Jessica ei eikä usko heidän väitteitä, että Jessican isä olisi karannut vankilasta. Samaan aikaan Raimo on jättänyt Talen, Ronin ja Jannen sidottuina ja puolialastomina hotellin ullakolle.

Lari, Elias ja Iida löytävät pojat, mutta Iidan epäonnistuneen suunnitelman johdosta Iida joutuu sidotuksi poikien viereen. Seuraavaksi Elias tulee puhumaan Raimolle harhauttaakseen tätä, jolloin Lari iskee lapiolla Raimon tajuttomaksi. Nuoret pääsevät pakoon ja poliisi pidättää Raimon. Jessica saa kuitenkin selville totuuden siitä, mitä Tale on tehnyt Jessican äidin kanssa. Tale yrittää selittää tilannetta Jessicalle, joka ei kuitenkaan kuuntele. Palatessaan Pihlajakadulle Tale löytää kadun varresta hänelle osoitetun mopoauton ja Jessican ja Irmelin hänelle lähettämät terveiset.

NäyttelijätEdit

PääosissaEdit

 Emil Hallberg … Onni ”Tale” Taalasmaa  
 Hemmo Karja  … Janne Haukkala  
 Henri Kaisla  … Roni Jalava  
 Ronny Roslöf  … Lari Väänänen  
 Petteri Paavola  … Elias Vikstedt  
 Rosa Rusanen … Iida Mustonen  

SivuosissaEdit

 Hilla Ruoppila  … Jessica Malmiviiva  
 Satu Iso-Kuortti  … Irmeli Malmiviiva  
 Jukka Uhlgren  … Raimo Malmiviiva  
 Petri Pirkkalainen  … Jorma  
 Vilhelmiina Holopainen  … Bettina  
 Lenita Härkönen  … Baarimikko  
 Veeda Sutinen  … Pikkutyttö  

JaksotEdit

Luettelo Young Man Cash Man jaksoista

Jakso Nimi Ensiesitys internetissä 2. esitys internetissä
1. Osa yks "Arrival". 25. kesäkuuta 2013 13. joulukuuta 2013
2. Joku jacuzzi ois ollu jees. 27. kesäkuuta 2013 16. joulukuuta 2013
3. Mulla on kunnon puomi omasta takaa. 2. heinäkuuta 2013 17. joulukuuta 2013
4. Setä ottaa tätä liimaa pois sun päästä. 4. heinäkuuta 2013 18. joulukuuta 2013
5. Mä niin rakastan hotellielämää! 9. heinäkuuta 2013 19. joulukuuta 2013
6. Tää on mopoautosotaa. 11. heinäkuuta 2013 20. joulukuuta 2013
7. Perusnettihän se vaan on. 16. heinäkuuta 2013 23. joulukuuta 2013
8. Nyt saa Haukkalan poika puolestaan kärsii. 18. heinäkuuta 2013 24. joulukuuta 2013
9. Äiti tykkää susta ihan varmasti. 23. heinäkuuta 2013 25. joulukuuta 2013
10. Eräs puuma, jota sä oot just käyny köyrimässä. 25. heinäkuuta 2013 26. joulukuuta 2013
11. Et sä kyllä vaikuta pelaajalta. 30. heinäkuuta 2013 27. joulukuuta 2013
12. Se oli sulaa vahaa meikäläisen käsissä. 1. elokuuta 2013 30. joulukuuta 2013
13. Missä mä oon nähny ton naaman? 6. elokuuta 2013 31. joulukuuta 2013
14. Tietääks teidän vanhemmat et te ootte täällä? 8. elokuuta 2013 1. tammikuuta 2014
15. Et sä tykänny mun lähestymistavasta? 13. elokuuta 2013 2. tammikuuta 2014
16. Te nykynuoret haluutte olla niin viileitä. 15. elokuuta 2013 3. tammikuuta 2014
17. Pidä huoli, et kerrankin sun lihaksista on jotain hyötyy. 20. elokuuta 2013 6. tammikuuta 2014
18. Tajuttoman tylsää. 22. elokuuta 2013 7. tammikuuta 2014
19. Rakkautta sekin haluaa, niin kuin me kaikki. 27. elokuuta 2013 8. tammikuuta 2014
20. Ei nyt edes Talella voi mennä kaikki aina pieleen. 29. elokuuta 2013 9. tammikuuta 2014