FANDOM

Salatut elämät Vol. 1 on Salattujen elämien ensimmäinen julkaisema dvd, jossa nähdään 1. tuotantokaudelta jaksot 1-40. Dvd julkaistiin 8. joulukuuta 2011.

Dvd:n tapahtumia Edit

Talonmies Seppo Taalasmaa ja hänen vaimonsa Ulla ovat kutsuneet poliisin tutkimaan miksei naapuri Tyyne Puustinen avaa ovea. Tyyne löydetään asunnostaan kuolleena, ja poliisi ryhtyy selvittämään kuolinsyytä?

Dvd:stä tietoa Edit

Tällä ensimmäisellä ja kauan odotetulla Salkkarit-DVD:llä pääset palaamaan sarjan legendaarisiin alkuasetelmiin ja tunnelmiin sekä henkilöhahmoihin, joista osa on tuttuja myös nykypäivän Salkkareista. Jokaista salkkarifania kiinnostaa varmasti tutustua sarjan alkuvaiheisiin tietääkseen, mihin vanhoihin tapahtumiin sarjan nykypäivän jaksoissa viitataan ja millaisia ihmisiä oikeastaan olivat esimerkiksi Ismon lapset Miia ja Kalle. Entä millaisia jännittäviä vaiheita on ollut Miss Keittiö -tittelin omaavan Jennin elämässä tuohon aikaan? Ja miten sujui Sepon elämä silloisen Ulla-vaimonsa kanssa? Keitä olivat Nikkisen Aki, Kivirannan Laura ja miten tähän kaikkeen sijoittui Salinien uusperhe?