FANDOM

Matleena Rintala on Cindyn pikkusisko. Matleena saapui Pihlajakadulle helmikuussa 2012. Matleenan oli tarkoitus saada siskonsa palaamaan heidän lapsuudenkotiinsa kertomalla, että heidän Martta-äitinsä sairastaisi syöpää ja kuolisi pian. Sairaus kuitenkin paljastui pelkäksi valheeksi. Matleena ja hänen vanhempansa kuuluvat Johannesveljet-uskonlahkoon, jonka on perustanut Matleenan ja Cindyn isä Johannes. Myöhemmin Onni ”Tale” Taalasmaa, Ossi Puolakka ja Janne Haukkala kävivät pelastamassa Matleenan lahkosta. Matleena muutti Ossin ja Cindyn luokse asumaan. Matleena alkoi seurustella Talen kanssa ja muuttui vapaamielisemmäksi. Paljastuttua, että Tale oli tartuttanut satiaisia Matleenaan pari erosi. Matleena teki suuren muodonmuutoksen itselleen, koska halusi sopeutua joukkoon. Sittemmin Matleena ihastui Roni Jalavaan, mutta sattumusten kautta päätyikin vahingossa takaisin yhteen Talen kanssa. Mutta erottuaan jonkin aikaa myöhemmin Talesta, hän ja Roni alkoivat seurustella. Heidänkään suhde ei kestänyt kauan, kun Ronin valheet paljastuivat Matleenalle. Lokakuussa 2013 Matleena muutti Johannesburgiin tekemään hyväntekeväisyystöitä, netissä tapaamansa Aksun ja hänen vanhempien kanssa.