FANDOM

Marianna Kurki opiskelee samassa koulussa Heidi Aaltosen kanssa. Mariannasta ja Heidistä tuli nopeasti varsin hyvät ystävät.

Pian ystävystymisen jälkeen Marianna juoni Heidin kämppäkaverin Roni Jalavan pois Helsingistä ilmoittaen pojan isälle, että Roni asui salaa Helsingissä, vaikka hänen tuli opiskella ja asua Lontoossa vanhempien tahdon mukaisesti. Samalla Marianna huijasi Heidille, että hänen asuntonsa oli palanut naapurista tupakan polton takia levinneessä tulipalossa ja pyysi Heidiltä väliaikaista asuinpaikkaa, johon Heidi suostui.

Marianna lavasti tämän jälkeen Heidin asunnossa tapahtuneen murron, jolloin Heidi pelkäsi asua yksin ja pyysi Mariannaa hänen pysyväksi kämppäkaverikseen. Vasta tämän jälkeen Marianna purki vuokrasopimuksen omaan asuntoonsa, joka oli hänen puheistaan huolimatta täysin kunnossa. Hän myös yritti pilata Heidin ja Peppi Kuulan ystävyyden, sekä lavastaa Sergei Kuulan Heidin asuntoon tehdystä murrosta.

Toukokuussa 2014 lopussa Helena, Sergei ja Sebastian käskivät Eliaksen kysyvän Larilta Mariannasta. Lari kertoi, että Marianna on ollut aikoinaan mielisairaalassa. Samaan aikaan Marianna esitti peilin edessä Heidiä.

Marianna on Lari Väänäsen serkku.