FANDOM

Joonatan kokee eroottisen Ullatuksen oli 2. maaliskuuta 2014 esitetty jakso.

Jakson tapahtumiaEdit

Peppi kertoo Sergeille, että Rampe on tullut kasvohoitoon. Sergei ottaa Rampesta kiinni mutta Peppi vie Sergein pois. Sergei ottaa Rampen kadulla kiinni ja suostuu keikkaan.

Severi tulee koulusta ja kuulee, että Lasse ja Paula lähtee Joonatania hakemaan pois Espanjasta. Paula ja Lasse kertovat, että Jiri ja Katariina on Severin kanssa sen ajan, kun he ovat Espanjassa. Paula kertoo, että se lähde mukaan. Lasse pyytää Ismoa ja Ismo suostuu.

Ulla pakottaa Joonatanin jäämään Espanjaan, mutta Joonatan ei jää, vaan lähtee Suomeen pian.

Camilla kiristää Isabellan kertomaan, tappoiko Isabella oikean Isabellan. Isabella väittää, että hän on Isabella Holm. Isabella käskee Camillan lähteä ulos, mutta Camilla lähtee poliisin puheille. Isabella kuitenkin kertoo koko tarinan Camillalle. Isabellan nimeksi paljastuu oikeasti Pirjo. Oikea Isabella tippui jokeen ja kuoli. Pirjo varasti Isabellan omaisuuden. Hän tapasi Jarkko Peltosen silloin. Pirjo käskee jättää hänet rauhaan.

Joonatan on pakkaamassa tavaroitaan, kunnes Ulla hiipii Joonatanin asuntoon. Joonatan on suihkussa ja Ulla ottaa Joonatanin rahat. Ulla kuulee, että Joonatan on tulossa suihkusta. Hän lähtee äkkiä pois, mutta Joonatan kerkeää nähdä Ullan. Ulla ottaa paidan pois ja sanoo Mä haluun sut.

Sebastian kertoo Helenalle, että Isabella ja hän menivät kihloihin. Helena yllättyy. Helena kertoo, että hän on onnellinen heidän puolesta.

Jakson henkilötEdit