FANDOM

Joonatan jahtaa naapurin pakaroita oli Salattujen elämien 24. maaliskuuta 2014 esitetty jakso.

Jakson tapahtumiaEdit

Katariinan klinikalle on tullut verinen mies. Miestä on puukotettu pahasti. Katariina alkaa soittaa sairaalaan, mutta mies ei anna hänen soittaa, vaan hoitaa hänet kuntoon itse. 

Jiri ja Joonatan tapaavat rapussa naisen ja he tuijottavat naista. Nainen sanoo heille Hei.

Peppi ja Luka pussailee baarissa. Lukan pitää kuitenkin tehdä vielä töitä.

Sebastian on tullut katsomaan Iidaa. Sebastian kysyy miten se voi ja Iida on vain iloinen, että pääsi pois Pekan luota. Helena ja Sebastian lähtevät koteihinsa. 

Katariina on pian saanut miehen kuntoon. Mies antaa Katariinalle rahaa, mutta Katariina ei suostu ottamaan rahaa. Mies kertoo, että Katariinan pitää pittää pään kiinni tästä asiasta tai muuten Katariina joutuu pulaan.  

Sieviset ovat illallisella. Joonatania mietityttää oikeudenkäynti. He miettivät kuka se nainen oli, joka tuli Joonatania ja Jiriä vastaan. Joonatan arvelee, naisen olevan Mustavaara. 

Sergei ja Sebastian ovat saunassa. Sebastian on kertonut Sergeille, että Isabellan nimi on oikeasti Pirjo. Sebastiania mietityttää myös Iidan homma. Sergei kertoo myös oman purheensa. Sillä on kotona nihkeetä Pepin kanssa. Sergeistä tuntuu, että Pepillä on toinen mies. Sergei oli nähnyt Pepin pussailevan toisen miehen kanssa kadulla.  

Baari sulkeutuu. Pepille tulee viesti Heidiltä, että Taiga nukahti. Miten sujuu Sergein kanssa. Peppi pettyy, kun ei ole Sergein kanssa, vaan Lukan baarissa. Peppi ja Luka jäävät baariin ja alkavat harrastamaan seksiä. Peppi kuitenkin lähtee pois. 

Katariina tulee töistä peloissaan ja alkaa nukkumaan. Hän valehtelee Jirille, ettei siellä ollut potilaita.

Iida näkee unta Pekasta. Hän herää siihen ja on peloissaan. 

Jiri on lähdössä töihin. Jiri ihmettelee, kun Katariina on oudosti. Katariina kuitenkin kertoo, ettei sillä ole hätää. 

Peppi kertoo Sergeille, että se ei halunnut tulla kotiin, kun he riitelevät koko ajan. Heidi tuo Taigan kotiin. Heidi kysyy Pepille, meniskö he kävelylle. Peppi ei haluksi halua, mutta Sergei sanoo, että menkää vaan. 

Iida tulee Sebastianille käymään. Oliver joutuu jäähylle, kun hän on tuhmasti. Iida kertoo, että kaikilla on vähän asiat sekaisin. Elias kysyy, miten se on jaksanut. Iida vastaa, että hyvin.

Paula, Lasse ja Joonatan ovat kävelyllä. Lasse ja Joonatan riitelevät koko ajan. Paula käskee heidän lopettaa. Joonatna on samaa mieltä.

Jiri vie Katariinan töihin. Jiri huomaa pöydällä paketin, jossa on lääkkeitä. Jiri pakottaa Katariinan kertoa, mikä hänellä on hätänä. Katariina kertoo, että työpaikalla kävi verinen mies. 

Helena on lähdössä töihin, kunnes Iida tulee Helenalle käymään. Iida kysyy Helenalta, että voisiko se muuttaa takaisin Talelle ja hänelle. Helena aikoo kysyä Talelta, että Helenan pitää muuttaa Iidalle.

Heidi, Peppi ja Taiga ovat lenkillä. Heidi kysyy Pepiltä, haluaako se Lukan vai Sergein. Peppi haluaa Sergein. Heidi kehottaa Pepille, pysyvänsä kaukana Lukasta. Peppi kuitenkin kertoo, että sillä on vaikeeta Sergein kanssa. Peppi aikoo unohtaa Lukan. Peppi huomaa, että vihkisormus ei ole tallessa. Heidi lupaa hakea sormuksen baarista.  

Joonatan on lähdössä kotiin, kunnes huomaa saman naisen, jonka tapasi Jirin kanssa rapussa, juttelevan Mikon kanssa. Mikko aikoo saada Joonatanin niin pulaan, kuin mahdollista. 

Jakson henkilötEdit