FANDOM

Ritva ”Cindy” Rintala on ammatiltaan kosmetologi ja hän on sivutoimisesti toiminut myös tanssinopettajana. Cindy tuli sarjaan mukaan joulukuussa 2009, kun Miro Holm palkkasi Cindyn Salla Laitelan avuksi Jardin Day Spa -kauneushoitolaan. Myöhemmin Salla sai potkut mustamaalattuaan Cindya. Miro muutti Ranskaan ja jätti kauneushoitolan Cindyn hoitoon, joka palkkasi avukseen tuote-esittelijä Jenni Vainion. Cindy on nuoruudessaan seurustellut Sebastian Vuorelan kanssa, mutta suhde päättyi Sebastian juoduttua vankilaan. Parilla on yhteinen poika, Elias, jonka he antoivat adoptoitavaksi. Cindy asui avoliitossa Tuukka Aaltosen kanssa, mutta suhde päättyi eroon, kun vastoin Tuukan toivetta Cindy ei ollut valmis perustamaan perhettä. Cindy ja Ossi Puolakka päätyivät harrastamaan seksiä, ja pian Cindy huomasi olevansa raskaana. Cindy harkitsi sekä aborttia että adoptiota, mutta päätti lopulta pitää lapsen. Poikalapsen synnyttänyt Cindy alkoi seurustella Ossin kanssa. Ossin jättämä Jenni katkeroitui, jonka seurauksena hän vaihtoi sairaalassa Cindyn ja Ossin sekä Sebastianin ja Isabella Holmin vauvat keskenään. Cindyn ja Ossin biologisen lapsen jouduttua sairaalaan ja myöhemmin menehdyttyä leikkauksessa, Jennin paljasti totuuden Cindylle. Cindy ei kuitenkaan pystynyt paljastamaan totuutta kenellekään pitkään aikaan, ennen kuin syksyllä 2012 viimein paljasti totuuden Ossille. Päälle unohtuneen itkuhälyttimen vuoksi totuuden kuuli myös Sebastian Vuorela, joka kertoi asiasta Isabellalle. Yhdessä he ryhtyivät toimiin saadakseen menettäneensä lapsen takaisin. Isabella ja Sebastian saivat lapsensa takaisin, kun taas Cindy ja Ossi joutuivat kuulusteluun ja lopulta vapautuivat. Kesäkuun päätösjaksossa 2013 Ossi ja Cindy ihmettelivät ovella olevaa Oliveria, jonka jälkeen Cindy ehdotti pojan sijaisperheeseen. Näin tapahtui, mutta Cindy ja Ossi saivat Oliverin takaisin ja pitivät huolta lapsesta kunnes Isabella ja Sebastian palasivat Siperiasta takaisin. Myöhemmin erottuaan Ossista Cindy alkoi seurustella Joonatanin kanssa, mutta joutui pettymään tähän pahemman kerran. Kostoksi Cindy ryösti lopulta Joonatanin firman rahat yhdessä Lasseen pettyneen Liisan kanssa ja kaksikko poistui ryöstösaaliineen Suomesta Joonatanin Ferrarilla.