FANDOM

Antti Polvijärvi on rikospoliisi, jonka ensiesiintyminen sarjassa tapahtui, kun hän tuli etsimään kadonnutta siskoaan Saraa. Antti iski silmänsä Katariina Mäkelään, ja pian he alkoivat seurustella. Myöhemmin Antti sai tietää Katariinan tappaneen Saran ja totesi tällä olevan mielenterveysongelmia. Psykiatrisen hoidon jälkeen Antti palasi Katariinan kanssa parisuhteeseen ja kosi tätä, mutta kesken tilaisuuden Miika Mäkelä iski Antin tajuttomaksi viinipullolla ja tainnutti Katariinan nukutusaineella. Katariina palasi tajuihinsa vangittuna Miikan piilopaikan häkkiin. Pian myös Niko Vainio joutui Miikan kaappaamaksi, mutta hänen kirjoittaman salaviestin ansiosta totuus paljastui. Miikan ja Nikon äidin, Jennin välisen puhelun avulla Antti jäljitti Miikan piilopaikan ja löysi Nikon. Antin ja Katariinan suhde kuitenkin päättyi hyvin pian häkistä vapautumisen jälkeen, kun Katariina aloitti suhteen Nikon kanssa. Sittemmin Antti seurusteli Isabella Holmin kanssa ja hänelle selvisi, että hän on Sebastian Vuorelan kaksoisveli.

Antti sai työtarjouksen Europolilta ja päätti muuttaa Haagiin yhdessä avopuolisonsa Isabellan kanssa. Suunnitelmiin tuli kuitenkin muutos, kun muuttopäivänä Antti löysi Isabellan harrastamasta seksiä Antin Sebastian-veljen kanssa ja päätti lähteä Haagiin yksin.

Antti oli sarjassa vuosina 2010-2012.

Toinen rooli Edit

Vuonna 2007 ja 2008 Luoma esitti samassa sarjassa parissa satunnaisessa jaksossa Raittinen-nimistä poliisia. Näitä kahta roolihahmoa ei pidä sekoittaa toisiinsa.